Menü
Your Cart

Sık Sorulan Sorular

İade edilen ürünleriniz sizlere belirtilen kargo kodları ile tarafımıza ulaştıktan 3 iş günü içerisinde bankanız aracılığı ile ödemeleriniz geri yatırılır.

Üyeliğiniz ile sipariş verdiyseniz, “Siparişlerim” bölümünde iade etmek istediğiniz siparişin yanında yer alan "İade" linkine tıklayarak iade etmek istediğiniz ürün/ürünleri, iade nedenlerini ve paketinizin teslim alınmasını istediğiniz adresi belirterek talep oluşturmanız gerekmektedir.

1- Saat 11.00 'den önce oluşturacağınız iade talepleriniz, aynı gün içerisinde MNG/ARAS Kargoyu arayarak veya şubeye giderek belirtmiş olduğumuz kargo anlaşma kodları ile teslim alınacaktır.

Üye olmadan sipariş verdiyseniz, size gönderilen fatura ile birlikte aşağıda belirtilen adrese UPS kargo ile gönderim yapmalısınız.

Anlaşmalı kargo dışındaki kargo firmalarıyla yapılan gönderimlerin ücretleri müşterilerimiz tarafından karşılanmaktadır. İade süresi ürünlerin elinize geçtiği tarihten itibaren en geç 15 gündür.

İade Adresimiz:

Merkezefendi Mah. 201 Sk. No:151/A Atlas Sitsi A Blok Merkezefendi DENİZLİ

Telefon: 0541 242 05 34

İade için EKSPERTEKS TEKSTİL  adına aşağıda bulunan  kargo kodları kullanarak işlem yapılması gerekmektedir.

ARAS  :  1910848851356

Ürünleri faturaları ile birlikte iade sebebinizi en iyi açıklayan notunuz ile birlikte aşağıda yer alan kargo iade kodlarından birini kullanarak aşağıda yer alan adresimize 14 gün içerisinde verebilirsiniz.

Faturanızı, iade etmek istediğiniz ürünler ile beraber siparişinizin gönderildiğine benzer bir poşet veya kutuya yerleştirin.

Adres niteliği taşıyan alıcı firma kargo kodlarımızı paketin üzerine yazın. İade paketinizi sizlere seçenek olarak verilen aşağıdaki herhangi bir kargo şubesine teslim edebilirsiniz.

Yıkama talimatlarına uyulmadan bakımı yapılan ürünlerin kullanıcı hatası nedeniyle iadeleri kabul edilmemektedir.

Ürün kaynaklı yaşanılan sorunlarda whatsaap iletişim hattımızdan görsellerinizle birlikte iletmeniz durumunda ürün incelemeye alınır.

İnceleme sonrasında çıkan rapor müşterimiz ile paylaşılır sorun bakım hatalı ise müşteriye sonuç iletilir diğer bir sonuçta ise ürünün değişimi sağlanır.